inci_34 Ewet canım 3-4 kez duş saçımı ıslatmadan, yumuşamaya açılmaya bire bir sancı anında da duş iyi geliyor. 👌🏻👍🏻
Benim boyum 1.73 eşim de 1.88 doğal olarak bebeğim iri oldu küçük bebek beklemek imkansızdı zaten (Bu 3 cü bebiş)😃 Ama bunun boyla alakası yok bizim gelinimiz 1.55 boyuyla 4700 bebek doğurdu ewde, yırtılma kesi 0 çokta rahat doğurdu. Hem doktor önemli hemde azim. Şuan özeller de çoğu doktor ameliyat parası aldığı için sezaryen yapıyorlar bahaneyle. Kuzenime de aynı şeyi yaptılar 8 cm açıklıkla kızı sezaryene aldılar…