SerpilEsra Mom72626 kuzum bizde 14+3 olduk profil resmin simdiki bebisinmi acaba benimkinin yuzu belli degilde 😁
Mom72626 Zumra-54 yok hiç bulantı tiksinme olmadı açıkçası. Ama kızımda çok çektim sabah olsun istemiyordum resmen eziyet gibiydi
SerpilEsra Mom72626 benimkinin goruntusunde yuzunun ustunde birsey var oda diger kolumu anlayamadim ben kordon ayaginin ustunde cunku🤭
hlnrzmra1807_ Mom72626 hepsinin tadı ayrı çok şükür diyelim düşünürsen rabbim bir sonrakinde nasip eder inşallah ❤️
Mom72626 SerpilEsra kesin koludur kızım hep öyleydi yüzünü çok zor gösterdi Buda bir kere gösterdiği resim doğana kadar hiç görmedik 😂
SerpilEsra Mom72626 ya demi obur kolu bariz bellide digeri incecik ay anlamadm o yuzden benim oglumda hic yok boyle goruntuler ilk defa kizimda aldm😅
Shnern Merve-kurt maşallah canm peki senindede ayakta biraz durunca kasık ağrısı oluyormu iğne batması gibi bazen