Mom72626 Ahh zaman çok çabuk geçiyor nasıl haftalar geçmiş 15. Hafta olmuş anlamıyorum 🙄 siz de durumlar nasıl ? 💜
lentil Mom72626 bende 15+4 evet hızlı geçiyor özellikle kaç günlük olduğuna bakınca diyorum 3te biri bitti bile. Hayırlısıyla sağlıklı bir şekildr sonuna gelelim bakalm😊
hlnrzmra1807_ Bugün tam 21+0 haftalık oldu 22 aylık kızım var vakitin nasıl geçtiğini anlamıyorum bile ikinciler de böyle oluyormuş demek ki 😅
Mom72626 hlnrzmra1807_ ahhh ikinciler de insan salıyormuş 🙄😀 kızım da çok çektim ne ağırlar ne sorunlar ama şükür oğlum akıllı 💜🧿😂
Mom72626 Ladyy evet geçen hafta öğrendik biz oğluşumuz olacak. Bebeğim ters dönmüş poposuju gördük uyuyordu sonra doktorumuz alttan muayene etti uyandı gördü karnımdan baktı yine gördü. Kesin erkek dedi. Çok şükür kızım vardı 🥰💜
Ladyy Mom72626 ben bekliyorum 15 haftamda gideceğim bu sene erkek senesi diyorlar bakalım sağlıkla gelsin tüm bebişler💙💙
hlnrzmra1807_ Mom72626 benim ikinci de kız bu daha nazlı çıktı ablasından biraz daha zorlu tam tersi ahh anne olmak canları sağolsun iyi olsunlar bize hiiiç birşeycikler olmaz sağlıkla alın inşallah kucağınıza minik Aslan parçasını 🌸
Mom72626 Hfsl ayyy allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻💜 ben hala kendimi erkeğe hazır hissedemiyorum kızımdan sonra 😀😀
Mom72626 Ladyy evet benim çevrem de de erkek çok duydum. Kızımın zamanın da da kız senesiydi 😂 3 gelin olarak kız doğurduk 😂