Şahsi fikrim; tabi ki normal doğum. Allah insana gücünün üstünde bir şey yüklemez. Kulunu mağdur da bırakmaz. Biz inanırsak, korkmazsak, doğurmayı bir nevi savaş olarak görmez de bebeğimizin dünyaya gelmesine yardımcı olmak olarak görürsek doğum biz3 güzelleşir ve kolaylaşır. Sezaryenliler çoğunlukla daha zor toparlanıyor. Ayrıca bebeğin normal doğumla doğum kanalını aşıp annedeki yararlı bakterileri alması bağışıklığı için çok çok önemli. Bunlar dışında mecburiyet ve özel durumlar varsa sezaryen de tercih edilebilir. Fakat keyfi olarak tercih etmemeli ve vücudumuza da mücadeleci bebeğimize de güvenmeliyiz diye düşünüyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun.