Merhaba kızlar.
Doğuma az bir süre kaldı normal doğum korkusu var bende. Kedi , dikiş olursa sonrası çok korkutuyor gözümü.
Ya vajina toparlanmaz eskisi gibi olmazsa, cinsel hayatı da etkilerse diye sezeryen geçiyor içimden. Önemli olan bebeğimin sağlıklı ve iyi olması tabi ama sonrası da ister istemez düşündürüyor.
Sizin tecrübeleriniz nedir ya da tavsiyeniz bu konuda acaba