Kızlar 4+5 te keseyi gördük çok şükür doktor 2 hafta sonra kalp atışı için görelim dedi 6+3 te kalp atışını duyabilir miyim yoksa 1 hafta daha beklemeli miyim elimde olsa her gün bebişi görmeye gideceğim çok heyecanlıyım en erken ne zaman duyulur kalp atışı sizler ne zaman duydunuz