Selam herkes. Dün geceden beri beni rahatsiz eden bir durumla karşı karşıyaydım. Kızım kendini sürekli ittiriyordu. Vajinafa hep bi baski hissi çıkacakmış gibi. Aksam 5 6 arasi siklasinca doktorumu aradim hemen nstye gelmemi söyledi. Sancilarim cikti nst de ve yatışım yapıldı. Bir sürü ilac vs. Sabah devam.ederse acil sezeryan dedi. Bu şekilde olupta doğumu durdurulan varmi. Yani yüzde kac ihtimal doğumu durdururlar bilen varmi.