Bb2021 evet bende ona gidiyorum ikinci hamileliğim sorun yaşamayıp memnun kaldığım için ebeler ve hemşirelerde çok ilgilenmişlerdi pahalı bir hastane diyorlar genel olarak ama tahlillerini dışarıda yaptırabilirsin mesela doğum ücreti konusunda uygun bence çoğu yer o fiyata veya daha yukarısı ama pişman olmazsınız iyi bir doktordur