baloglu1 haklısın ilk çocuğunu sezeryan mı yapmıştın acaba ? Dediğin bastırma olayı varya ben aslında bunda çok takıldım çok post denk geliyor sezeryan sonra odada ebe bastırıyor diye. Bu yüzden istediğim gibi doktor bulamadım. Benimde ikinci doğumum olacak ilki İstanbul’daydı çok memnundum izmire yeni taşındım. Sezeryan oldu hiç bastırılma falan olmadı ama şuan o kadar korkuyorum ki çok kötü anlatıyorlar bunu