gamzenurgnk ilk gittigimde keseyi gördük 2.gittigimde alttan muayene ile kalp atısını duyduk bu kadar korkmayın hic bir zararı da yok doktordan daha mı iyi bileceksiniz. Ayrıca tüp bebek sahibi olanlara sürekli alttan bakılıyor bir zararı olsa doktor niye yapsın. Yıllarını tıp okumakla gecirmiş ve doktor olmus insanlara bi zahmet güvenin.