gamzenurgnk Merhabalar anneler 🤭🤰 benim ilk hamileliğim 5+3 günlük hamileyim gideceğim doktor alttan muayene yapıyormuş ilk kontrol de böyle muayene mi ediliyor bu durum sakıncalı mı?
Mom070 gamzenurgnk ilk muayeneye gittiğimde betaya bile gerek olmadı çünkü 6+1 de gitmiştim karından sadece kese görününce vajinal ultraaonda bebişin kalbini gördük
Aysen3434 gamzenurgnk @[silindi] @Asyaayaz1 @gamzenurgnk @Summm @Mumin alttan bakmasinin amaci erken gittigimiz icin kese veya kalp atisini henuz ultrasonda gorememesi, alttan bakiyor ki daha iyi gorebilsin. Ilk zamanlarda eger erken gittiyseniz ve gorunmediyse keseniz kontrol amacli bakilir. Bana da bakilmisti. Ve tum doktorlar bunun bir zarari olmadigini soyluyor. ZAten gebelige ennufak zarari olacsk biseyi doktor yapmaz mantiken. Gebeligimiz Zarar gormemesi icin doktora gidiyoruz kizlar ztn endiseniz olmasin. Google da veya youtube a yazsaniz ztn alaninda unlu ve guvenilir doktorlardan bircok kaynak bulabilirseniz. Iciniz rahat etmesi acisindan
[silindi] Ultrasonda bebek görünmezse alttan bakıyorlarmış ama bence baktırmayın gerekirse bir hafta sonra tekrar gidin
Mumin Yani ilk defa duyuyorum bncede baktırma il lk muane zaten ultrasonda goremese kan tahliliyle çıkıyor
gamzenurgnk 3 tane gebelik testi 1 tane de kandan testim var zaten gebeliğim belli oldu ilk defa muayeneye gideceğim ama ilk kontrol bu şekilde olur mu riskli olsa tamam ama öyle bir durumum da yok👎👀
Rtpskl1111 gamzenurgnk evet şuan ilk hamileligimi yasiyorum 6.haftadayım ilk muayanede oyle bakildi bende cok korktum sorun yasarim sandim ama olmadi cok sukur eger stres yasarsan yaptirma😊 bana olmadi diye sende olmayacak diye bisey yok vebale girmek istemem
Tugcegkn Doktorlar riskli bir durum olacağını düşünse yaparlar mı tabiki bebek belli bir haftaya gelene kadar vajinal muayene çok normal
Addile Bende öyle 5. Haftada gitmiştim normal ultrasonda görünmedi alttan baktılar ama bi sıkıntı olmadı benm önceden bi düşük oldugu için dış gebelikten felan şüphelenince hemen görmek istedik
Simgeayy gamzenurgnk bende 6 haftalık hamileyim 1 hafta önce doktora gittim ultrasonla kese gözükmediği için alttan ultrasonla bakıldı ve hiçbir sorun olmadı olmuyorda merak etmeyin
Pembe_duslerr gamzenurgnk istemezseniz zorla yapmıyor.bana sadece sordu kalp atısını dinlemek için muayene etmem lazım istemezsen bekleyelim diye ben istemedim ve zamanı geldiğinde duyduk şükür.