eda45 Krtalzyn hic ntsye girmedim kendi doktoruma bi gideyim diyom fiş verirlerse ona baktirirm olmadı acile inerim
Cioduruannesi eda45 eda45 30+3üm yaklaşık 4 gündür vajinamda baskı ve Ağrı var dün gıttık doktora bebek doğum pozisyonuna gecmıs ondan bılır belki sizinde
matelove eda45 bende öyle önemsememiştim eşim ve ablam zorla götürmüşlerdi sende bi git dediğim gibi hiç değilse için rahat eder