32.haftalığım aynı problemi son üç dört gündür yaşıyordum endişelendim iyice. Dün gittim doktora nst ye de ultrasona da bakıldı çok şükür her şey yolunda. Aslında doktorum günde 4 5 ten fazla oluyorsa gel demişti ama benim çoook fazla oluyordu ama birşey çıkmadı. Sanırım bebek çok hareket ediyor çok geriliyor normal karşılıyorum artık. İçinizi ferah tutun siz de. Nişan su vs yoksa kasılmalar da düzenli değilse dert değil dediler bana