Ankaku ben daha yeni çıkarttım raporu. ilk gittim 3kutu yazmış, eczaneye gittik sadece 1 kutu verebiliyoruz devlet birini karşılıyo dedi. neyse o bir kutuyu kullandım, ikinci kutuyu yazdırmaya gittim doktor hatırladı size o gün 3 kutu yazılmıştı dedi. yazsanız birşey ifade etmiyo devlet karşılamıyo rapor çıkartılması gerekmiş dedim. doktor rapora gerek yok dedi. Ee ben her defasında 10 günde 1 kutu iğne yazdirmayamı gidicem. Başka bölümden venöz yetmezlik olarak rapor çıkarttık burda bayanın biri demişti venöz yetmezlik olunca ücret ödenmiyo ilaca diye gerçekten öyle oldu sadece 7 lira muayene ücreti ödedim yoksa ilaç çok pahalı 😕