Neslihan3866 Kızlar selam, doktor bana pıhtılaşma ve düşükten kaynakli oksapar yazdı ama eczanelerde bu iğne hiç kalmadivi için eczacı bana enox verdi 6 kutu birden. Sizce fark var mı?
24derya_11 Neslihan3866 yok canım ikiside kan sulandırıcı bnde oksapar kullanıyodum bulamadığımızdan enox kullanıyoz aynı tedavi de kullanılıyo zaten
Zezeeeyyldrm Neslihan3866 Bende hiçbir eczaneden bulamadım oksapar mecbur enox aldım ama doktorum aynı şeyler dedi
Cicilibicili Neslihan3866 oksapar bulamadığımda enox vuruluyordum. Her ikisi de kan sulandırıcı sıkıntı olmaz canım 🌸
nirvana95 İkisi de aynı ama enox un iğnesi daha ince acısı falan az oluyor ben maalesef enox bulamadığım için oksapar kullandım ve göbeğim hep ödem olmuştu acıdan duramıyordum iğne yerleri morarıyordu doktorum enox bulmaya çalış demişti
Neslihan3866 nirvana95 kolunuzdan ve göbekten vururken az bı parca koldan tutup vurmak gerekiyormuş. Sıkmadan kolu tutmadan vurunca morarmalar oluyormuş bilginiz olsu n
Happy-41 nirvana95 oksapar bende de öyle yaptı sis sis oldu ve morariyor ağrıyor şişlikler bide eskiden plastikti şimdi cam yapmışlar daha garip geldi bana enox daha iyi ya
whitedream nirvana95 3+1 de başladım oksapara 21 tane vuruldum daha ama son 5 tanesi hep morarma yaptı çürüdü vurulan yerler neden sonradan öyle oldu ki başına gelen varmı
nirvana95 Neslihan3866 evet ben sadece göbekten yapıyordum aynı şekilde ama tenim hassas olduğu için ve sürekli yaptığım için göbeğim artık ödem toplamıştı taş gibiydi ondan morarıyordu kendim yaptığım için göbek dışında başka yere hem tutup hem iğne yapamıyordum
Neslihan3866 Peki kızlar kullanıp hamilelik boyunca sıkıntı yasamadiniz değil mi? Ben iğneyle birlikte progestan hap ta kullanıyorum
Sabihanur1 Neslihan3866 bugün bende iğneye başladım 2kürtajım var.bugün kalp atısını duyduk ve iğneye başladık şifa olur inşallah 🤲 banada oksapar yazdı enox vardı eczanede ondan aldım içerik aynıymış.bugün ilk gündü sağlık ocagında vuruldum çok şükür korktuğum gibi değilmiş ucu çok ince
nirvana95 Neslihan3866 ben covid geçirdiğim için kullanmıştım. Covid kan pıhtılaşması yapıyormuş hamilelikte ama normal olarak kan pıhtılaşması problemim yoktu o yüzden bişe diyemicem
Ankaku Neslihan3866 orasını Allah bilir ben kizimda hibor kullanmıştım mesela. 8 aya kadar kullandim.bir sürü sorun yaşadım kan akışı bozuldu suyum bitti kanamam oldu vs bir sürü şeyler yaşadım 8 aylık doğum yaptım ama iğne ile alakalı değil tabi bu sorunlar.
minikmucizelerimmm Ikiside aynı canım hatta ben bilerek enox alıyorum iğnesi daha az acıtıyor canımı diye
Neslihan3866 Sabihanur1 bende dün başladım iğneye, daha 5+6 yiz. Pazartesi inşallah kalp atışını duymaya gidicez 😍
nirvana95 Happy-41 ben ilk üç ay kullandım şuan kullanmıyorum ama artık gün sayıyordum bitsin diye doktorum normal demişti göbekte sertlik ödem yapıyormuş
Happy-41 Neslihan3866 sizde de mi pıhtılaşma sorunu çıktı şifa olsun bebeklerimize ve bize inşallah zorlu süreç hergun iğne vs ama sonucu güzel olsun inşallah bebeklere kavuşunca unuturuz 🌸
Asli3333 @Neslihan3866 ben enox ve oksapar ne bulabiliyorsam onu alıyorum 27 haftalık olduk içeriği ayni fark etmiyor içiniz rahat olsun 🥰