Heppimum benim ilk dogumum agustostaydi ve usumustum. Simdi temmuzda insallah hos ozaman istanbuldaydim simdi ise izmir. Yine her ihimale karsi duz penye yarimkol sabahlik aldim. Daha sonrada degerlendirebilirim evde diye. Saglicakla alin bebeginizi kucaginiza 🌺