Merve50 Mom5444 sancım yok şuanda ama kaşık ağrısı çok oluyor yaa fazla gün içinde kendimi yormamama rağmen adım atarken topallıyorum 😂😂 sizde belirtiler var mı
Mom5444 Merve50 benimde yürürken çok karnım sertleşiyor ve ağrıyor 😕 otururkende regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor arada ve yine sertleşme 🙈
Merve50 Meltem_1990 aynen kaşık ağrısı olmasa pek zorlamaz ama oturup kalkarken çok zorluyor benide 🤦🏻♀️