betty17 Meltem_1990 benim de 37 bakalım zamanında sağlıklı bir şekilde gelirler inşallah 🤲🏼 Çok heyecanlıyım , ilk gebeliğim..
Mom5444 Merve50 yurt dışında olduğum için normal başlanacak dedi herşey yolunda giderse normal olucak inşallah ☺️Sizin
Merve50 Mom5444 valla bende devlet hastanesine gidiyorum oda şuanlık normal diyor sabırsızlıkla bekliyorum 🙈
Merve50 Mom5444 sancım yok şuanda ama kaşık ağrısı çok oluyor yaa fazla gün içinde kendimi yormamama rağmen adım atarken topallıyorum 😂😂 sizde belirtiler var mı