ozgekar Merhaba kızlar tüp bebek tedavisi olup transferin kaçıncı günü öğrendiniz sonucu ve belirtileriniz nelerdi yazarmısınız lütfen 😍
kedilianneee ozgekar Adet olacakmış gibi sancım vardı. 11. Gün öğrendim, erken gebelik testi yapmıştım evde 🌸
Mermerve ozgekar ilk tedavim negatifti o yuzden ikincide bi turlu test yapmaya kan vermeye cesaret edemedim yine negatif cikarsa diye. 13. Gun esimin zoruyla kan verip ogrendim bebegimin tutundugunu cok sukur ama hic bi belirtim olmadi benim 😊
Ezgiturker7 ozgekar ben dayanamayıp 8.günde erken gebelik testi aldım ikinci çizgi silik çıktı. 9.günde de kandan baktırdım 😊😊
ozgekar Minigimyolda benim 11. Gün kasıklarımda ağrı oluyor bir de vajina bölgesin de sanki aşşağıya çekilir bir ağrı var çok heyecanlıyım test için
Dilara_co ozgekar hemen erken gebelik testi almalısın…ben transferden sonra 1 haftayı zor etmiştim. Çrş günü transfer olmuştu bir sonraki Çrş çok net bir çizgi ile öğrendim 🥰
ozgekar Dilara_co cesaret edemiyorum test yapmaya pazar günü vereceğim inşallah kan çok heyecanlı stresliyim :)
ozgekar kedilianneee benim de adet olacakmış gibi sancım oluyor geçiyor tekrar oluyor anlamıyorum aralıklı gidio geliyor sancılar rabbim bağışlasın inşallah 😍
ozgekar Melekhkn 5. Gün embriyosu ama donduruldu Melekhkn 5.gün embriyosu bugün transferimin 11. Günü cnm
Nefes21_21 ozgekar mrb benimde 4.tup bebek denemem benim 8.ci günü kanama vardı çok fazla değil ama dayanamadım 11.gunu test yaptım pozitiftiii şükürler olsun darısı başınıza insallahhh
ozgekar Minigimyolda ahh bir cesaret etsem doktorum 15. Günde kan vermemi istedi ben 14 ünde iğneye gideceğim o zaman veriyim diyorum temelli 😍
Dadas ozgekar hayırlı sonuçlar ile gel canım. Ben 9. Gün kan testiyle öğrenmiştim. 😊 Belirtilerim de 4. Günden sonra başlamıştı hafif hafif ama aldırmıyordum ne olur ne olmaz diye 😊
ozgekar Dadas kasık batması adet sancısı gibi hafif ağrılar sık idrara çıkma gibi şeyler var bende çok az kaldı inşallah umutlanmak da istemiyorum herkes de aynı belirtiler olumlu olmuyor sonuçta
Melekhkn ozgekar canm bnmde öyleydi ama 10.gun yap dedi doktorum bn 9.gun idrar testi yaptim ckti hemen istersen bi test yap
Minigimyolda ozgekar anlıyorum sizi beklemek ayrı zor test vermek ayrı zor ben olumsuz diyerek verdim hastanede bacaklarımın titremesinden yürüyememstm Rabbim isteyen herkese bu tatlı heyecanları yaşatsın