Sevilay_47 Yarın öğlen Allahın izniyle sezeryan olacağım 38+5 günlüğüm inşşlh doğum hikayemi yazacağım kendime gelince ❤️ korku heyecan var
Hatice017 Sevilay_47 allah kolay doğumlar nasip etsin inşallah ben daha 17+1 haftalığım🥰🤲 ilk gebeliğim
ozgeacar Sevilay_47 Bende 38+5 yarın öğleden sonra benimde sezeryanim var.allahim yardımcımız olsun 🙏
Sevilay_47 Hatice017 Amin cok tesekkür ederim canım darısı başına olsun sonuna kadar güzel gecsin inşllh gebeliğiniz
Emineabdullah Hatice017 ben bisey sorcaktim ben su an 14 haftaligim 2 trimesterdeyim yani 4 aylik oluyorum dimi?
Emineabdullah hanibazen ben bisey sorcaktim ben su an 14 haftaligim 2 trimesterdeyim yani 4 aylik oluyorum dimi?
Msd26 ozgeacar 😁😁 aynı saate vermişler. Herhalde ameliyathaneye gelince ikimizi birden sezeryan yapıp gidecek Murat bey 🤣
Hatice017 Emineabdullah 3 buçuk aylık oluyor yani dördüncü ayın içinde oluyorsun 2. Trimester oluyor cnm 🤲😊
Sevilay_47 hanibazen şuan da bilmiyorum yarın doktorum söyleyecek bilgim yok ama belden uyuşturuldu mu cok agrı oluyormus tümden bayılmamı diyende oldu ne yapacam bilmiyorum