sedasyc bende ilk bebegimde çok kötü zamanlar yaşadım mastiti geciremedik emzirme hayatım sonlandı. Şimdi ne duyarsam bakıyorum dün sağlık ocağında kontrolum vardı ebeye sordum gümüş kapak nedir bilmiyor bebeğe zararı olurmu bilemem falan dedi bende fiyat araştırıyorum aynı şeyleri yaşamak istemiyorum