Merhaba kızlar ben 36 haftalık hamileyim gümüş göğüs ucu kapaklarından aldım bugün sabah takmaya başladım. Şimdi baktım da göğsümden bi kaç damla süt gelmiş ama ucunu baya güzel yumuşak tutuyo şimdiden kullanmaya devam etsem mi acaba yoksa doğumdan sonra mı kullanmaya başlasam. Bilgisi olan cevaplayabilir mi?