Gggggmzztprkk 24. haftadan itibaren doktor balık yağı vermişti bana onu öneririm gelişim sürecinde hiç geriden gelme olmadı bizde çok şükür bilişsel gelişimi içinde çok iyi demişti doktor marka olarak da easyfishoil al canım jel formda direkt çiğneyip yutuluyo ben hala kullanıyorum tabi yemeye de çok dikkat etmek lazım çeşitli beslenmek önemli