Syma-ma GizMeh çok güzel oldu valla herkes çok beğendi ☺️ öyle çok da ağır değil romantik bir dans oluyor bir de şarkıyı birbirimize bakarak söyleyerek dans ettik 😍
Seliner GizMeh ed sheeran perfect le düğünde dans ettik ilk. Nişanda da sertab erener in mecbursun şarkısıyla 🥰
Asegul1 GizMeh Bizimki Müslüm Gürses seni yazdım kalbime idi ama herkes çok eleştirmişti ama biz çok keyif almıştık dans ederken😊
GizMeh Ismailemine Ismailemine yok ya şuan 3. Ayın bitti karnım dümdüz hala 😅😅 bir ay kaldı işte düğüne sanmam çıkcağını. Herkes 5. Ayda falan çıkıyor demiş. Zaten çıksada gelinlikte belli olmaz bence ya kabarık ya belden aşağısı. İşte ozaman tam 19. Haftam oluyor
GizMeh Pelin-1 ay evet şuan tam da siz demeden onu dinliyordum 🤗🤗 ama vals mi yaptıbız nasıl dans ettiniz
Ayse32 Biz de ilk dans müziğimizi çok ağır bişey olmasın diye Kenan Doğulu-Gelinim seçmiştik. salona girişimiz de Arif v 216 filminde çalan sen bir yana dünya bir yanaydı çok eğlenmiştik 😃
Glsmcglr Leman Sam- daha gidecek yolumuz var bizim dans müziğimizdi ben dahil çoğu kişi biz dans ederken ağladı 🥰🥰