İlk dozumu 20 haftalık oldum. Sadece iğne yerinde çürük varmış gibi bir ağrım oldu başka hiçbir şikayetim olmadı.2. Dozu normalde yarın olacaktım ama ben 2019 da tetanoz aşısı olmuştum ( o zaman da hiç bir şikayetim olmamıştı) o nedenle hemşirem arayıp tekrar doza gerek olmadığını, daha önce yapıldığı için hatırlatma dozunun yeterli olduğunu söyledi. Artık doğumdan sonra kısmetse 5 e tamamlayacağım.