Aylinak1n Asil_Egem yarın sabahı korkuyla beklicem galiba dua edelim ki sizinki gibi zorlamasın beni valla mutlu mutlu ilerliyodum ben 😂
Bernaoztrk Aysen3434 benim 1.doz olduğumun gecesi 0 uyku , çok fazla ağrı , kolumu kaldıramama oldu. 2.doz da bi etki yaşamadım , inşallah öyle olur
Aysen3434 Bernaoztrk ya su asiyi tam olsak da diger gebelikte yasamasak aslinda bunlari..insallah benimde agrim olmaz sabah bakicaz suan iyiyim
Asil_Egem Aysen3434 benim sağlık ocağımdaki hemşirem öyle dedi sanırım 5 doz dedi yapalım diye bidahakinde olmayacam🥰
Aysen3434 Kolumla ilgili son durumu soyluyorum, agirlasmaya basladi kizlar 😀 kaldirirken agrimaya basladi bile zorlaniyorum oynatirken oooff offf
Goxun Aysen3434 ben 2. dozu geçen gün oldum ilkinde biraz kolumu kaldıramaz olmuştum ama ikincide hiç bir yan etki görmedim açıkçası
Goxun Aysen3434 yarına pek birşeyiniz kalmıycaktır büyük olasılıkla takmayın kafanıza daha büyük acılar var önümüzde ☺️😉
Aysen3434 Asil_Egem of korkunc tam bir travma oldu o bende.. o degilde bebisler asi sonrasi huysuz oluyor ya onlar nasil katlaniyor kim bilir neler cekiyolar. Yavrum yaa kiyamam 😪😪
Asil_Egem Aysen3434 değil mi aşıdan sonra bebeğim ağlarsa asla isyan etmicem bebişe haklıdır😂ama onların ki bizim kadar acı vermiyordur