gulcecece benimde herşey öyle başladı sonra kanamalarım oldu dışarıyada. İçerdeki kanamam o kadar çoktu ki kesenin şeklini bile yamultmuştu. Düşük tehlikesi oluyor o zaman bol bol yatın ben hiç iş yapmadan yattım. 12 haftada geçer dediler geçmiyor 16. Haftada bile öyle bi kanamam oldu ki dışarıyada pıhtı şekilinde sonra yavaş yavaş azalmaya başladı çok şükür atlattık. Dediğim gibi yat bol bol.