gulcecece benimde 13+1 de kahverengi lekelenmem oldu, doktoruma bilgi verdim acile git dedi. Acilde iğne vurdular, progestan 200mg hap verdiler günde 2 defa. Hemen ertesi gün doktoruma gittim. Bebek iyiydi çok şükür ama rahim dışında kanama alanı oluşmuş, demek ki kendini hiç yormayacaksın hiç iş yapmayacaksın dedi ve bana 10 gün rapor verdi. Ayrıca ilacı da günde 3 e çıkarttı. Tekrar kanaman olursa 3gün sonra olmazsa 1 hafta sonra tekrar iğne vurulacaksın dedi iğne de yazdı. Haftaya tekrar kontrolümüz var bende bol bol dinleniyorum bana yemek bile yapma dedi. Bol bol dinlendiğin sürece rahim o kanama alanını emecek o alan yok olacak dedi. Sanıyorum yatar pozisyon dinlenmek yapabileceğimiz en güzel tedavi, size de çok geçmiş olsun🙏