kizannesiiii Merhabalar 4+2 betahgc 10776 çıktı normalden yüksek farklı bi durum olabilir mi daha sonucum için doktora gitmedim
Gulsah94 kizannesiiii ben 4+1 ken 422 çıkmıştı çok yüksek geldi sizinki döllenmemi erken oldu acaba ya da ikiz bilemedim 🤷🏻♀️🙈
Deletedmom_5 kizannesiiii Yani doktora gitmeden bilinmez zaten o betayla kese cok rahat görünür bence gidin bende merak ettim 😁
sumeyraballl kizannesiiii normal bnim ki de o haftalarda 11379.23 dü tek kese tek bebek betayla ikiz ve tek gebelik olduğu belli olmaz 6+3 de gittim hemen gitmedm keseyi bebeği ve kalp atışnı duya bilmek için
MineLule kizannesiiii Arkadaşımda da aynıydı çoğul gebelik mi acaba dedik ama değilmiş. Bir oğluşu oldu, şimdi kucağında.
Gulsah94 Gokyz123 evet canım 6+1 di gittiğimde ama bebek yoktu sadece yolk kesesi oluşmuş sağlıklı gebelik görünüyor demişti doktorum şimdi 16+2 olucam yarın
Gokyz123 Gulsah94 ben de 6+4 üm şu an. Yarın randevum var. En son geçen hafta cuma 12 mm di kese. 15 mm olunca bebek görünür dedi doktorum. Kalbini duyamazsam bile en azından inşalalh yarın bebeği görürüm de biraz rahatlarım. Yoksa zaman geçmiyor 🙏🏻🌸
Gulsah94 Gokyz123 benim kesem 1.29 cm di gittiğimde ama bebek yoktu doktorum yolk kesesinin oluştuğunu bebeğin oluşucağını söylemişti. Bende o zaman biraz rahatlamıştım bende çok kuruyordum maalesef annelik şimdiden başlıyor 🤷🏻♀️