Aylin_dzgn ürkmenize gerek yok ben gebeliğimi öğrendiğim gibi gittim ve bana progestanı verdi bebek tutunmamış tutunsun diye başkada bir bilgi vermedi ilk gebeliğim olduğunuda biliyodu ve planlı bi gebelikti ona rağmen yeterli ilgi göremedim iki gün sonra kendi doktoruma gittim ve biz bunu kanaması ve düşük riski olan hastalara veriyoruz senin başlarda bunu kullanman yanlış dedi doktorum ve kestim hapı daha sonra da bi doktor daha gittim tam emin olmak için oda aynı şeyi söyledi hapı kullandırtmadı yanlış ilaçtan kastım buydu benim tek sıkıntım ilgisizliği ve buydu yoksa evet gerçekten güler yüzlü bir kadın ama bence herkese eşit davranan bir doktor değil