Bende daha önce çekirge doruk dilek doğan başa gidiyordum fakat başlarda çok menundum ama gebeliğimi öğrendiğimde ilgisizliği ve yanlış ilaç tedavisi yüzünden bıraktım şuan kendi muaynehanesi olan oktay altuna gidiyorum gerçekten işinde çok iyi bir doktor tavsiye ediyorum 🤗