Mervemercan 36+1 deyiz, heyecanla bekliyorum. Her şeyi hazır, hemencecik doğsun hiç bekletmesin bizi. Hamilelikten de çok sıkıldım yoruldum, şu kalan günler de bir an önce bitsin inşallah 😄 haftaya cuma kontrole gidicem doktor çatı muayenesi yapacak bakalım ne diyecek o zamana kadar beklemedeyim 😄