Beyza58 Bebeğinizin cinsiyetini net olarak kaçıncı haftada öğrendiniz anneler… ben 12. Haftamdayım öğrenemedim daha çok merak ediyorumm
Yeni-anne4-02 Beyza58 11 de kız tahmininde bulundu ama değişebilir çok erken dedi sonra 14 de tekrar kız dediler sonrada 19 da tekrar kız dediler 🥰
Zezemeze Minimalistmom o haftada cinsel organa bakıp mı söylüyorlar yoksa kafa kemik yapısına bakarak mı? Dün ben 12+4 te gittim doktora kıza benzettim ama daha erken dedi bacak arasına değil kemik yapısına baktı. Çok da iyi cihazı falan o yüzden merak ettim
Minimalistmom Zezemeze kemik yapısı değil direk bacak arasından gördü hatta bize de gösterdi %90erkek bebek dedi
mrsflowers Beyza58 canım açmıyo ki bebitolar😅😅 bizde 16+5 te yüzde 70 kıza benziyor dedi ama göremedi kapattı açmadı diğer aya kaldık😂😂
humasultan3443 Beyza58 ben de 12. Haftamda gittiğimde kesin değil demişti inşallah 16. Haftada belli olur ya merak ediyorum 😊
Yasemin_35 Sose21 İkili test zamanındasınız, 11-14. haftalar arası gitmeniz gerekiyor. Şuan tam zamanı 🌸