-Papatya33 negatif çıkması lazım zaten. Bu iyi bir şey. Demekki antikor üretmemiş vücut. Üretseydi yani pozitif olsaydı test sonucu, eğer çocuğun kan grubu pozitif ise zarar verebilirdi. Kanama alanı olmamasına sevindim. Benimde 7. Haftamda kanamam olunca yapıldı. 26. Haftadayım haftaya tekrar yapalım iğneyi dedi doktor. Yaptırıcam tekrardan. Sağlıkla alırız inşallah kucağımıza bebişlerimizi ☺️