Merhabalar hamişler. Benim kan grubum negatif eşiminki pozitif. O yüzden gebeliğimde kan uyuşmazlığı var. Bu tür kan uyuşmazlığı yaşıyan varmı aranızda? İlk gebeliğim benim bu bir sorun olur mu acaba ? Bilgilendirebilir misiniz bu sorunu yaşıyanlar ?