Selenimom GNurr doğurup kucağa alana kadar evine sağlıkla getirene kadar rahat edemiyor insan. Alttan duyar bence kalplerini. Kızımda alttan 5+4te duymuştuk. Yeni oluşuyor demişti.
ikizminnaklar GNurr Bana hap verdi ama o da fayda etmedi kullanmıyorum o yüzden.Sadece sabah peynir ,ekmek , salatalık ile bastirabiliyorum.Akşam yemeğinden sonra midem artk kabul etmiyor sonrası geri çıkıyor zaten🤦
GNurr ikizminnaklar ah benim kusmam yok ama çok bulantım var aynı dediğin gibi peynir ekmek zeytin salatalık yiyorum 🙈
Mucizem4111 GNurr valla ilaç içmeme rağmen mide bulantım oluyor çıkartıyorumda. Dün gece bitmiş içemedim sabah çok kötü bir şekilde uyandım. Allah yardımcımız olsun 🙂
sosi5 GNurr bulanıyor tahmini 6.aya dogru gecti arada bi yokluyor ama 😅 koku hassasiyeti su an anneme söylüyordum ev yemek kokuyor diye 😅🤣
GNurr gazetecianne doktorum 13. Haftaya kadar devam eder sonra azalır dedi :) inşallah geçer sizinde 🙏
duygu_dag GNurr 30 haftalığım daha dün kustum hala sorunlu midem e bide reflü var tabi çok zor gectı benim yaa yanmalar cabası ama onun icin renne duo şurubunu verdi onu kullanıyorum iki aydır
alyavetuna GNurr 13.haftadayim öğrendiğimden beri kraker peynir ekmek yiyorum şu içemedim 3 aydir pekmezi su soda su limonata vs içtim suan yeni yeni duzeliyor insallah.sizinde yavas yavas düzelir kac haftalkksinjz 🥰 kızımda cok guzel geçmişti bu ikizler hem yoruyor hemde mide falan kalmadi🤣
alyavetuna GNurr 12.13.hqftaya kadar sana başarılar diliyorum kuzum🙈😅🥲 kraker cok iyi geliyor ama yatağın yanında duracak kalkmadan yiceksin gecentuvalete kalkarken bile bide leblebi yeşil elma falan 😩