Tubalp27 bende 31. Haftamda gittiğimde öyle demişti iki hafta geriymis ben eve gelince bal pekmez ceviz fındık üzüm kuru kayısı bebeğe hemen kilo aldıracak şeylerle macun yaptım hergun yiyorum ama kuzenim ve komşum ebe var dert etme dedi bebek doğunca anne sütünden hemen toparlar dediler doktorlar o hafta olması gereken kilosunda olmayıncada gelişim geriliği diyor dedi nstye falan bağladı her hangi bir sorun çıkmadı bende korktum ama fazla kilo alan biri değilsen gayet normal dedi doktor bana