Tubalp27 Arkadaslar dün kontrolüm vardi normalde 29+2deydik dün ama doktorum bebeğimin 27 haftalik olduğunu kilosunun cok düsük olduğunu söyledi vede çok aşaği inmis dedi doğumum sezeryan olcak oğlum sezeryan doğmustu. Yukarı cikmasi icin ne yapabilirim basina gelip tekrar normale dönen var mi ? Dün kötü bigün oldu benim icin 😔
Nejlavrl Tubalp27 yukari cikarsa kendi çıkar ayaklarinizi yukari kaldirin uzanin diyorlar ama sanmiyorum oyle yapinca çıkacağını kendi çıkacağı varsa buyudukce yeri daraldikca çıkıyor benimde assağıdaydı 32. Haftada çıktı
Tuba2019 Tubalp27 ya benimde kesem aşağı inmisti 20 haftamda dusuk tehlikem vardi ve ben sürekli az birsey ayaklarimi ara ara yukarda tuttum ve her her yürüyüşümde elimi karnimin altinda tuttum sonra doktor muane edince biraz yukari cikmis dedi Bol bol su iç ve sürekli yemege çalis ki hem bebegin buyudukce de cikar
Tubalp27 Suplt 2 hafta geride gelisimi dedi kilosuda az dedi farkli bisey söylemedi canm sanirim benimki tamamiyla geri 😔
Sterre Arkadaşımın kızı öyleydi, gelişimi durdu aldılar ama kız meğer minyonmuş🥲 Aldıkları ay da 36 idi. Korkmayın, bebeğin yapısı bu olabilir.
Tubalp27 Sterre Daha öncesinde hersey normaldi simdi böyle olunca psikolojik olarak beni yordu bastan böyle olsaydi takılmazdim umarim normale döneriz 😔
Tubalp27 Suplt Hayir cnm en son 3 ay once devlet hastanesine gitmistim gelisimi 1 hafta öndeydi ama artik kadindoğumcuma gidiyorum özelde daha önce gittigimde kendi doktorum gelisiminin normal olduğunu söylemisti bu ara kendimi cok yordum sanirim ondan oldu cok dikkat etmen lazim dedi
Tubalp27 Bursali166 malesef bi süredir kullanmiyorum doktorum balikyaği hapi yazdi umarim normele döneriz 😔
Tubalp27 Nurssss tüketiyorum ama yeterli değil galiba kahvaltida bi iki lokma aliyorum ama bundan sonra biraz daha artirayim tsk ederim tavsiyeniz icin 😊
Tubalp27 Bursali166 insallah cnm güzel dualarin icin tsk ederim rabbim cumlemizi sagsağlim kavustursun bebislere🤲🤲🤲😊
Tubalp27 Nejlavrl Dünden basladim ayaklarimi uzatmaya umarim faydasi olur dedigıniz gibi gelistikce kendiside cikabilir insallah bi sıkıntı yasamayiz 🤲🤲🤲
Yldzkb Benimde gelişim geriliği var dietisyene gidip liste hazırlattım yüksel kalorili yicekleri yiyorum doktor ne yapıyosan devam et dedi ama umarım devam eder
KezibanUan Tubalp27 başından beri ilk kuzum 12 gün gerideydi geç döllenme olmuştur demişti doktorum 35 te falan haftasını yakaladı 40+2 dee dogdu 3. 350 hiç merak etmeyin toparlıyor lar hemen 28. Haftada da doğum pozisyonunu almıştı geç doğdu ona rağmen siz bol bol kaşar peyniri yeyin ekmeksiz. Birde her gün iki yumurta et süt ürünlerine ağırlık verin bebeğinize gitsin inşallah hiç üzülmeyin
Tubalp27 KezibanUan Çok tsk ederim insallah hersey yolunda gider 1 ay sonra tekrar gidicem umarim güzel haberler alirim bu defa 🤲🤲🤲
Nejlavrl Tubalp27 insallah rabbim yardımcınız olsun umit kesmemek lazim 28. Haftaya kadar diyorlar ama benim 32. Haftada cikti