hanzadeee ben iki isim seviyorum esim tek isim
Bizde oğlumda ilk bebegimde iki isim biraktim esim ilk ismini seçti ben 2. İsmini .. kırmadı beni ☺ ki sonradan kendide çok yakistirdi adini güzel taşıyor dedi 🤗
Simdi kızıma hamileyim bundada sen beni kırma tek isim istiyorum lütfen dedi tabiki dedim ben isimleri buldum içinden beğenip seçtik tek isim birakicaz nasipse..
Birlikte guxelcene konuşup bi ortak nokta bulabilirsiniz.. ama illa ben nüfus idaresinde ismi tek koyarım falan diyor sq ve yapar dersen o zaman bence zorlama direk tek isim birwk canim yoksa gidip kendi kafasına göre tek isim bırakınca daha çok tartışma çıkar