Omerhatice Dunyayse ay hayırlısı olsun canım şu anda ağrın var mı peki Bende kendi doktoruma dun woyledim arada ağrılarım var diye o zaman pazartesi nstye başlarız dedi
Dunyayse Omerhatice çok fena ağrım var . Enfeksiyon çıktı alttan bir sıvı aldılar onun sonuçları 31 de çıkıcakmis bebeğe geçmiş mı o belli olucakmis. ☹️
Omerhatice Dunyayse ay çok geçmiş olsun demek enfeksiyondan o zaman İnşallah bebise geçmemiştir Allah izniyle merak etme 🙏
Dunyayse Cilekkz-22 enfeksiyon dan dolayı ağrım oluyormuş . Bebeğe geçip geçmediği örnek alındı inşallah geçmemiştir
Dunyayse Omerhatice yapıldı onun içinde test. Bakalım sonuç pazartesi cikicak inşallah geçmemiştir. Ağrıdan yuruyemiyorum dikkat edin su içmeyi ihmal etmeyin ben çok boşladim kendimi . Kan değerlerim bile yerle bir
Dunyayse Nazli_01 enfeksyonmus canım . Alttan bakıldı açılma yok örnek su alındı enfeksyn bebeğe gecms mı diye iki kere kan verdim iki kere idrar . Pazartesi cikicak bakalım sonuçlar
Omerhatice Dunyayse bende elimden geldiği kadar dikkat etmeye çalışıyorum onlara canim genede uyardığın için Allah razı olsun dahada dikkat edicem Sende çok dikkat et kendine hemen geçer inşallah