Dunyayse Kızlar var mı böyle sorun yaşayan ? Yatamadim ağrıdan. Öncellikle geceleri ve sabah uyanırken çok zorluyordu ama dün dayanılmaz birşeye döndü. Bebek hareketleri var yürümekte zorlanıyorum ama
Nazli_01 Dunyayse yalancı sancıların gırmeye baslamıs canım benımde vardı dun doktora gittim nts cekıldı sancım cıktı
Omerhatice Dunyayse bendede ara oluyor canim 34 +4uz bazen sağdan sola dönerken hele diken batıyor sanki canim çok yanıyor e bide bebekde hareket edince resmen ağlamaklı oluyorum acidan
Alya_7 Dunyayse benimde 36da başladı kasıklarımda batma ve akıntı 1 gün sonra doktoruma kontrolüm vardı doğumun habercisi dedi nst ye girdim ağrım da çıktı.Kontrle gidin mutlaka.
Zabite Omerhatice aynen 33 hafdadan bende oyle durumdayim bu gun35+2 haftaliğiz halim yok burdan kalkib oraya oturayim kasilma bi yandan sanci bi yandan
Dunyayse Omerhatice bende öyleydi oynadıkça agriyodu ama artık kesilmeyen bir ağrım var wcdeden çıkamıyorum ya enfeksyn kaptm yada başka bse gidiyorum simdi
Dunyayse Zabite sırtına vuruyor mu seninde iki tane magnezyum içiyorum yinede fayda etmiyor geçmiyor agrilarim
Omerhatice Zabite aynen oyle valla Rabbım yardımcımız olsun Sağlıkla kavuşalım inşallah Git gide daha zor bir hal alıyor çünkü her halimize hamd olsun 🙏
Omerhatice Dunyayse hayırlı haberlerle gelin inşallah bekliyorum bende dönünce doktor ne dicek bakalım az kaldı zaten zamanda ☺
Esas Benm ilk gebeliği de öyleydi doğum sonrası bile bisure devm etti hep sol tarafa yatıyorlar ağırlık o tarafta oldugu için demisti doktor
Omerhatice Dunyayse ay hayırlısı olsun canım şu anda ağrın var mı peki Bende kendi doktoruma dun woyledim arada ağrılarım var diye o zaman pazartesi nstye başlarız dedi