Nurgullmom bebisim-_00 Bende duş almıstım bi zarari olmadi ama vardır demekki sıkıntı yaşayanlar. Ilk aşı çok ağrı yaptı ama ikinci o kadar olmadi bende
Melike-Alya Remziye_2121 Benimkinin ağrısı 1 hafta sürmüştü yukarı hiç kaldıramıyordum Allahtan ki sol koluma yaptırdım yoksa perişan olmuştum ama ikinciyi vurulduğumda sadece 1 gün ağrım oldu