metehaninannesiii Remziye_2121 buz al canım ağrıyan kolunun üstüne koy küçük daireler şeklinde masaj yap iyi gelir
Meless Remziye_2121 canım yarın geçer merak etme ağrı kesici alabilirsn dedi ebe banada ben içmek istemedim
Nurgullmom Remziye_2121 Düzeliyo benim 3 gün olmuştu yapcak bisey yok ama asiyı yapan kişi kolunu üşütme uzun kollu bisey giy diye tembihlemisti bide duş alma 2gün diye
hilal8689 aysun_aysun bende pazartesi oldum benim kolum hala acıyor. Benim ebem gidince bi kağıt verdi. Gebe izlem ve aşı takibi için 2. Doz 1 ay sonra size niye 2 ay dedi ki? Çünkü internette de 4 hafta arayla diye okumuştum.
bebisim-_00 Remziye_2121 aynı durumdayim balon gibi şişti kızardı üçüncü günüm bugün hala inmedi ben sordum buz koy ödemi dağılsın dedi
Nurgullmom bebisim-_00 Bende duş almıstım bi zarari olmadi ama vardır demekki sıkıntı yaşayanlar. Ilk aşı çok ağrı yaptı ama ikinci o kadar olmadi bende