Gamzeee89 wala doğumdan çok o toparlanma kısmı korkutucu. Diyemem yani kolaydı diye. Hele bacaklarımı sağa sola çekiyorlar da hiç his yok sanki başkasının o kadar garip bı duygu ki🥴 yoksa ameliyathane de bişey hissetmedim hiç çok rahattı oğlumu direk gördüm dikim bitene kadar giydirip yanağımda tuttular pamuk gibi çok güzeldi🥰🥰🥰