Bugün itibariyle 38+0 olduk oğluşumla. Saat 8de yatisim yapılacak, ilk işlem olarak beni alacağını söyledi doktorum. Çok heyecanlıyım, korkuyorum, stresliyim, meraklıyım. Bütün duygularım karma karışık 🥴 Ne yapicam nasıl gecicek ne olacak hiç bilgim yok. Bana dua edin lütfen🤲 önerileriniz varsa da çok mutlu oluyorum. Hepimiz sağlıkla kavusalim yavrularımıza 💕🤲🎉