Selly Valla ben buradaki özel hastanelerde hiç 3 kişilik oda görmedim. Tek kişilik ve 2 kişi refakatçi alıyor benim kalacağım yer. Devletteki çoğu çalışan suratsız kusura bakmayın insanın sinirini bozuyorlar. Kuzenim devlette Dr gittiğinde cinsiyetini bildiği halde sordu nedir diye, adam tenezzül edip cevap bile vermedi 😂 yani herkesin durumu bir değil anlıyorum ama özelin rahatlığı başka