Her devlet hastanesi aynı değil her özel de çok mükemmel değil burada öyle bir kotuleniyor ki sanki önceden herkese özele gidiyormuş .. devlette bir kişi refakatçi alınıyor benim gittiğim yer de , kötü olan ebe her yerde kötüdür özelde veya devlette… Biraz iyi düşünüp , iyi insanlarla karşılaşmayı düşünmek lazım bence . Devlet kötü , ebeler şöyle böyle diye kötü yorum yapanlar içinde özelde de bir sürü olumsuz şey yaşanıyor bence .