kinandolay bnde öyleyim,27+2 olduk ve bn üç güne yakındır ne uyuyorum ne eşimi uyutuyorum yazık şuan bile koridorda sızmış yatıyor bn ise dolanıyorum. Ve az önce sebebini bilmiyorum ama baya kustum kızlar 3. Trimistera yeni girdik . Sizce neden kustum ki sizde de oldu mu