nişan illa "kanlı"olacak diye bir kaide yok. bunu tam olarak neye dayanarak direk enfeksiyon diyebiliyorlar anlamıyorum. Kafanız karısıyor sizinde iyice böyle durumda. enfeksiyonda olabilir evet ama idrar tahlilleriniz temiz ise , enfeksiyona yönelik baska bir belirti yoksa nişandır haftanızda erken değil. Bende enfeksiyon diye gittim tertemiz nişan bu dedi doktor. ardından o sarımsı sümüksü yapı kan damarlı atmaya devam etti kendini. belki sizde de öyle olur. illa kan gelecek kahverengi olacak diye bisey yok. bazısının hic gelmiyor, bazısının kanlı geliyor. bazısı bir kez de düsüyor bazısında bir hafta parça parça geliyor. Kontrolde kalın bence nisandır o düşer gibi geldiyse akıntıdan ziyade. Cok gecmis olsun