Beyzasel Kızım 1 saattir felaket hareketli ve çok baskı yapıyor biraz da sancı tuvalete çıktığımda ise beyaz sümüksü bi akıntı gibi bişey geldi afedersiniz 🤭 nişan mı acaba kanlı mı oluyor nişan bu arada 35 haftalığım
Cylncyln_01 Beyzasel benimde böyle tarif ettiğiniz gibi ben sordum nişan değil dedi doktorum doğuma yakın böyle akıntı olur dedi
F123_ Beyzasel yok cnm ya bende öyleydım enfeksiyon warsa rahımde onu atıyor olabılır. Nişan genelde kanla birlikte gelıyor.
Menfiye_01 Beyzasel enfeksıyon olabılır canım bendede oluyor 36 haftalıgım korkma nişan bıle olsa bazılarınkı 1 ay oncesınde gelıyor bazılarınkı 2 hafta oncesınden
Bseda Busbushatun benim azönce baya yoğun yapıskan şeklinde geldi sarımsı kahverengiye dönük içinde cok az kırmızı bi çizgi vardı incecik hiç öyle bi akıntı olmadı bildiğin bi tabaka halinde düştü nişandır değilmi 37+4 üm🥺
Rabiacnr Benim de sorum olacakdı hanımlar 😊 ben 7 haftalığım ama benden kahverengimsi akıntı geliyor nedeni ne olabilir 🤔 bilginiz varmı acaba korkuyorum bebeğime bişey olacak dıye 😞😞😞
Beyzasel Rabiacnr aynı haftalarda benimde gelmişti canım hemen acile gittim düşük tehlikesi olduğunu iğne yaptı birde düşük önleyici hap vermişti kan gelince hemen gitmelisin bence
Rabiacnr Beyzasel gittim dün gece 3 de eve geldık doktor baktı rahim duvarın kalın kesenin ıcındekı bebegı göremıyorum dedı Altan baktı yıne goremedı kanama ıcın bıraz bekleyelım dedı Cuma günü tekrar gıdecegım
Rabiacnr Beyzasel inşallah canım dua edin korkuyorum bebeğime bişey olacak diye 😞😞 Eşim buğun işe giderken karnımı sevdi bana diyor ki yorma kendını yat istediğin bişey olursa ara gelirim diyor çok zor bişeymiş 😞😞 daha bişey bellı degıl ne olacağı zaman olma ihtimali bile üzüyor beni 💔